Новгород-Сіверька гімназія №1 ім. Б.Майстренка
Новгород-Сіверька гімназія №1 ім. Б.Майстренка Новгород-сіверської міської ради Чернігівської області
logo1
logo2
Menu

Практичний  психолог Могильна Тетяна Андріївна
Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст першої категорії
Проблема, над якою працює: Психологічний супровід обдарованої дитини у системі освіти.

Головною і основною метою роботи шкільного психолога є збереження й розвиток психічного здоров’я дитини в рамках системного підходу.

Згідно з посадовою інструкцією до функцій психолога освітнього закладу належать:

  1. Психологічна просвіта педагогічного колективу, учнів, батьків щодо вікових особливостей дітей
  2. Консультативно-методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань виховання дітей, підлітків, створення сприятливих психологічних умов для їх розвитку
  3. Психологічна профілактика – вивчення схильностей дітей, своєчасне попередження відхилень у становленні особистості, труднощів у міжособистісних стосунках, розв’язання конфліктів
  4. Діагностика (психологічне обстеження дітей, їх груп та колективів, умов навчання та розвитку), виявлення проблемних дітей
  5. Корекція – здійснення психолого-педагогічних, розвивальних, психотерапевтичних заходів з метою усунення відхилень у психічному та особистісному розвитку дітей
  6. Реабілітація – надання психолого-педагогічної допомоги дітям які перебувають у кризовій ситуації
  7. Психологічна експертиза – участь у оцінюванні нових технологій навчання та виховання, педагогічних інновацій

Основні напрямки роботи шкільного психолога.

Робота з дітьми

  • Проведення класних годин з проблем самовиховання тощо
  • Робота з обдарованими дітьми
  • Робота з невстигаючими школярами
  • Робота з учнями з девіантною поведінкою
  • Індивідуальне консультування
  • Психодіагностичне дослідження
  • Профорієнтаційна робота
  • Проведення психокоригувальних ігор та тренінгів
  • Проведення уроків психології

Робота з учителями

  • Виступи на педагогічних нарадах, участь у «круглих столах», семінарах
  • Проведення психологічних тренінгів
  • Робота з молодими педагогами
  • Індивідуальне консультування
  • Ознайомлення з прийомами аутотренінгу
  • Психологічне просвітництво класних керівників, адміністрації
  • Розробка психологічних рекомендацій щодо оптимізації навчально-виховного процесу

Робота з батьками

  • Виступи на батьківських зборах 
  • Індивідуальне консультування
  • Спільні тренінги для батьків і дітей
  • Психодіагностичне дослідження
  • Вивчення домашніх умов учнів
  • Забезпечення зв’язку «батьки – учень – учитель»
  • Психологічне просвітництво сімейного виховання