Новгород-Сіверька гімназія №1 ім. Б.Майстренка
Новгород-Сіверька гімназія №1 ім. Б.Майстренка Новгород-сіверської міської ради Чернігівської області
logo1
logo2
Menu

З 18 по 22 квітня проводився тиждень географії

Програма тижня

Понеділок  18  квітня

Конкурс «Грай і вигравай» (I етап гри)

Приймають участь всі учні гімназії

 

Вівторок  19  квітня

1. Конкурс «Грай і вигравай» (II етап гри).

2. Розважальна гра для учнів 6-х класів «Полундра». Початок о 14.00  Актова зала.

3. Відеопергляд «Моя країна – Україна» для учнів 5 класів. 20 кабінет 4 і 5 перерви.

 

Середа  20  квітня

1. Конкурс «Грай і вигравай» (III етап гри).

2. Відеопергляд «Моя країна – Україна» для учнів початкових класів.

3. Гра «Пошуки скарбів» для учнів 7-х та 8-х класів. Початок о 16.00   головне фойє гімназії.

 

Четвер  21  квітня

1. Конкурс «Грай і вигравай» (IV етап гри).

2. Економічна гра для учнів 9-х класів «Крок до успіху». Початок о 14.00   25 кабінет.

 

П’ятниця  22  квітня

1. Віртуальна подорож до Великобританії для учнів 10 класів. Початок о 13.15   25 кабінет

2. Тематична гра «Галопом по Європі» для учнів 10-11 класів. Початок о 14.20   25 кабінет     

3. Визначення переможців конкурсу «Грай і вигравай», нагородження.

 

20 квітня 2016 р.

Відеопергляд «Моя країна – Україна» для учнів початкових класів.

Учні початкових класів були залучені до тижня географії. Вони познайомилися з рекордами природи України. 

SAM 7165

Гра «Пошуки скарбів» для учнів 7-х та 8-х класів

Активними учасниками гри «Пошуки скарбів» стали учні 7-8 класів. Кожна команда рухалася за власним маршрутом, проходячи різні станції.

Збір команд відбувся у фойє гімназіїSAM 7167SAM 7170На зупинці «Зарості ліан» учасники команди по черзі відповідли на питання-пропуск і проходили лабіринт. IMG 8234IMG 8236Сміливо пройшли кімнату страхуIMG 8241На зупинці «Закинута шахта» розгадали географічні загадкиSAM 7201Душе швидко рухалися за маршрутомIMG 8249IMG 8259Здійснили переправу «10 кроків»

Пара учнів йшли на зустріч один одному та з кожним кроком називали назви міст , річок , озер , гір , країн. , що починаються на букву: 

« Д »- 1 пара,«В» - 2 пара,«К» - 3 пара,«А» - 4 пара,«М» -5 пара.SAM 7181SAM 7183SAM 7184SAM 7186SAM 7189SAM 7192Захопливим було відтворення танців диких племен: африканського племені, перуанських індійців, племені яки, євразійських варварів, скачки індійців і ковбоєв. IMG 8244IMG 8247Весело учні пройли зупинку «Веселий зоопарк». Один з учасників команди створював пантоміму тварини, решта відгадували.IMG 8240SAM 7173SAM 7202Учні здійснили орієнтування на місцевості. IMG 8252SAM 7177SAM 7170Учасниками гри стали і старшокласники 10-11 класів, які були супроводжуючими команд та відповідальними на зупинках маршрутуSAM 7221Підсумком  гри стало складання ключового слова ОСТРОВИ, як ключа до відкриття дивовижних островів світу. SAM 7211SAM 7212SAM 7213SAM 7215SAM 7217

 

За підсумками гри перемогли дві команди 7-А класу, одна з них була найшвидшою, а друга набрала більше балів. IMG 8271

22 квітня 2016 року було проведено інтелектуально-географічну гру «Галопом по Європі» для учнів 10 класів

Метою заходу було: розширити знання учнів про історію створення Європейського Союзу та особливості країн-учасниць; ознайомити учнів з головними символами країн та принципами функціонування Євросоюзу; виховувати в учнів почуття патріотизму; розвивати критичне мислення.

Відправляючись в подорож до країни треба мати хоча б мінімальну кількість інформації про політичні та економічні особливості країн, яку учні відтворювали у «Географічному раунді».

В «Історичному раунді» встановлювали послідовність подій, які привели до створення ЄС.

«Геральдичний раунд» вимагав від учнів встановити відповідність між країною та прапором.

Раунд « Відомі люди» спонукав учнів до між предметних зв’язків у встановленні відповідності: культурний діяч – країна.

У раунді « Видатні споруди» учні встановлювали за світлинами співвідношення споруда – країна.

Для глядачів було проведено гру «Впізнай країну».

SAM 7228SAM 7230SAM 7233SAM 7239SAM 7251

Голопом_по_Європі.pptx