Вітаємо учасників змагань з усного математичного рахунку Прангліміне-2017 міжнародного україно-естонського освітнього проекту «Міксіке в Україні» — Новгород-Сіверська гімназія №1 ім Б. Майстренка

Другий рік гімназія бере участь у змаганнях з усного математичного рахунку Прангліміне-2017 і отримує перемогу.

3-4 березня 2017 року у м. Дніпрі, відповідно до Плану роботи Міністерства освіти і науки України на 2017 рік та плану реалізації міжнародного україно-естонського освітнього проекту «Міксіке в Україні» у 2016-2017 н.р. (лист від 05.10.2016 No 2/2-14-2040-16), відбудувся Національний фінал змагань з усного математичного рахунку Прангліміне-2017 (далі - Національний фінал).
IMG 4131
У Національному фіналі брала участь Полозова Тетяна, учениця 9-А класу Новгород-Сіверської гімназії ім. Б.Майстренка і зайняла 7 місце.

І місце у номінації «Кращий клас областей-учасниць віртуального відбіркового фіналу» у віковій категорії «7-11 класи»,  за результатами участі у он-лайн етапах змаганнях з усного математичного рахунку Прангліміне-2017 посіла команда 9-А класу, а команда 7-А класу посіла 2 місце.

Дипломом за зайняте ІІ місце у номінації «Краща школа областей-учасниць віртуального відбіркового фіналу» нагороджена команда Новгород-Сіверської гімназії №1 ім. Б.Майстренка.
SAM 7431Відзначена робота учителя і координатора учасників змагань Сови Людмили Валентинівни, яка була запрошена на заходи в рамках Національного фіналу змагань Прангліміне-2017.  

Сова Л.В. брала участь у круглому столі для педагогів – учасників проекту, обласних координаторів.  Питання «Якою бути українській школі» піднімав Павло Хобзей, заступник міністра освіти і науки України, модератор проекту.

Цікавими і пізнавальними були майстер-класи організовані для учасників, а саме: «Телебаченняце просто», «Математика без обчислень»,  «Мультфільм за декілька годин» та інші.

Проект покликаний сприяти розвитку зв’язків між ЗНЗ України та країн ЄС, що беруть участь у проекті, підвищенню якості та ефективності навчання у ЗНЗ України за допомогою інформаційних технологій, розширенню можливостей розвитку он-лайн навчання, поглибленню співпраці педагогів та учнів ЗНЗ, сприяння розвитку в учнів навичок ХХІ століття, логічного мислення та усного рахунку.