№ | Клас | Прізвище, ініціали кл.кер. | Проблема |
---|---|---|---|
1 | 5-А | Дубовець Н.І. | Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування в учнів власної світоглядної позиції |
2 | 5-Б | Овсюк О.М. | Формування творчого працездатного колективу, розвиток моральної свідомості учнів |
3 | 5-В | Пашковська К.В. | Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування в учнів власної світоглядної позиції |
4 | 6-А | Шморгун Н.Л. | Згуртування учнівського колективу з метою самоствердження і самовираження особистості, яка формується |
5 | 6-Б | Ворушило О.П. | Розвиток почуття колективізму, національної гідності учнів |
6 | 6-В | Таран Ю.О. | Згуртування учнівського колективу з метою самоствердження і самовираження особистості, яка формується |
7 | 7-A | Іванова І.М. | Впровадження педагогічних концепцій інноваційних технологій, моделей, оптимальних форм і методів організації виховної роботи з учнями |
8 | 7-Б | Ковальчук Л.М. | Згуртування учнівського колективу з метою самоствердження і самовираження особистості, яка формується. |
9 | 8-А | Сова Л.В. | Формування особистості учня в умовах сучасного суспільства |
10 | 8-Б | Сластьон Л.П. | Формування учнівського колективу |
11 | 8-В | Циганкова Л.В. | Формування успішної особистості через орієнтацію кожного учня на розвиток та управління її розвитком |
12 | 9-А | Осадча В. М. | Формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті |
13 | 9-Б | Могильна Т. А. | Виховання національної свідомості та розвиток творчої та успішної особистості учнів |
14 | 9-В | Качан В. І. | Згуртування учнівського колективу з метою самоствердження і самовираження особистості, яка формується. |
15 | 10-А | Кравцова Н.А. | Формування особистості учня в умовах сучасного суспільства |
16 | 10-Б | Ільющенко О.М. | Інноваційний підхід до роботи з батьками – в результаті креативна дитина |
17 | 11-А | Бельдяга О.І. | Формування успішної особистості учня у взаємозв'язку із згуртуванням колективу. Орієнтація кожного учня на розвиток його психологічних можливостей, проектування особистості, орієнтація її на саморозвиток |
18 | 11-Б | Умняшкина Н.Г. | Ціннісне ставлення до суспільства і держави |