Психологічний практикум «Адаптація та наступність» — Новгород-Сіверський ліцей №1

Від вміння швидко звикати до нових умов, адаптуватись до навчання, залежить самопочуття, розвиток та успішність у процесі оволодіння знаннями. «Адаптація та наступність», такий психологічний практикум провела психологиня Тетяна Андріївна Могильна під час канікул.

Адже одне з першочергових завдань практичного психолога, адміністрації та педагогів – створити в навчальному закладі сприятливі умови для розвитку та самореалізації здобувачів освіти, їхньої адаптації до нової ситуації, найшвидшого включення у життя класу та школи.

Розглянули такі питання:

  • основні аспекти адаптації;
  • фактори, що впливають на швидкість та ефективність адаптування;
  • ознаки успішної адаптації та дезадаптації.

За допомогою методу «Шість капелюхів мислення» Едварда де Боно, що допомагає вивчити проблему з 6 незалежних одна від одної точок зору:

  • сформували найбільш повне уявлення про процес адаптації;
  • на логічному та емоційному рівнях оцінили переваги та недоліки;
  • занурились у власні історії адаптування в новому середовищі;
  • шукали альтернативні методи, нові ідеї;
  • осучаснювали та вдосконалювали вже наявні напрацювання.

"Готуй сани влітку, а воза взимку", – каже народне прислів’я. Незабаром адаптуватись до нових умов доведеться майбутнім першокласникам та їх батькам, п’ятикласникам – до навчання в середній школі, старшокласникам – до профільного навчання. А з ними і педагогам. Таким чином, готуємось, досліджуємо, навчаємось, розвиваємось.

0102030405060708091011121314151617