Новгород-Сіверька гімназія №1 ім. Б.Майстренка
Новгород-Сіверька гімназія №1 ім. Б.Майстренка Новгород-сіверської міської ради Чернігівської області
logo1
logo2
Menu

Порядок

проведення 2-го (обласного) етапу щорічного

Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я»

І. Загальні положення

1.1. Обласний етап Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» (далі – фестиваль) проводиться щорічно з метою популяризації і пропаганди серед дітей та молоді здорового способу життя, запобігання негативним проявам у молодіжному середовищі, виявлення та підтримки талановитої молоді.

1.2. Завдання фестивалю:

активізація молодіжного руху за здоровий спосіб життя;

набуття та засвоєння дітьми і молоддю нових знань про здоровий спосіб життя;

підвищення рівня інформованості молоді з питань профілактики тютюнокуріння, алкоголізму, наркоманії, захворювань на ВІЛ/СНІД, інфекцій, що передаються статевим шляхом тощо;

популяризація технологій навчання за методом «рівний-рівному» щодо формування здорового способу життя;

виявлення, обмін і розповсюдження кращого досвіду з профілактики запобігання негативним проявам серед дітей і молоді засобами мистецтва, використовуючи їх вокальні, хореографічні, художньо-спортивні здібності;

упровадження нових форм організації змістовного дозвілля дітей і молоді.

1.3. Фестиваль проводиться Департаментом сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації, Управлінням освіти і науки облдержадміністрації, обласним Палацом дітей та юнацтва, обласним навчально-методичний Центром професійно-технічної освіти.

1.4. Повноваження організаторів

1.4.1. Департамент сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації:

забезпечує організаційну підтримку підготовки та проведення фестивалю;

погоджує склад журі фестивалю;

сприяє залученню до участі у фестивалі молодіжних та дитячих громадських організацій;

залучає до участі в підготовці та проведенні фестивалю відділи (сектори) у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрацій, міських рад.

1.4.2. Управління освіти і науки облдержадміністрації:

забезпечує організаційну підтримку підготовки та проведення фестивалю;

формує та затверджує склад журі фестивалю;

сприяє забезпеченню участі у фестивалі команд загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних, вищих навчальних закладів;

залучає до участі з підготовки та проведення фестивалю відділи освіти райдержадміністрацій, управління освіти міських рад, професійно-технічні, вищі навчальні заклади, відділення кримінальної міліції у справах дітей, відділи боротьби з незаконним обігом наркотиків.

1.4.3. Обласний палац дітей та юнацтва, обласний навчально-методичний Центр професійно-технічної освіти, відділ вищих навчальних закладів, науки та кадрової роботи управління освіти і науки облдержадміністрації:

забезпечує організаційну підтримку підготовки та проведення фінального етапу фестивалю;

здійснює безпосереднє керівництво підготовкою та проведенням фінального етапу фестивалю;

визначає кількість конкурсних завдань та умови проведення конкурсу-вікторини в рамках фінального етапу фестивалю;

розробляє сценарій проведення фінального етапу фестивалю;

організовує репетиції та виступи команд — учасників фінального етапу фестивалю;

забезпечує роботу журі фестивалю;

створює безпечні умови проведення 2-го (обласного) етапу фестивалю;

проводить семінари та тренінги для організаторів та учасників фестивалю;

забезпечує висвітлення проходження фестивалю в засобах масової інформації області.

1.5. Загальне керівництво підготовкою та проведення фестивалю здійснює організаційний комітет, склад якого формується за поданням організаторів фестивалю.

1.5.1. Організаційний комітет:

визначає дату та місце проведення фінального етапу фестивалю;

погоджує склад журі фестивалю;

здійснює нагородження дипломами переможців і кращих учасників фестивалю.

1.5.2. Засідання організаційного комітету відбуваються не менше одного разу на півроку.

1.5.3. Організаційний комітет приймає рішення за принципом більшості голосів. У разі рівного розподілу голосів перевага надається голосу представника Управління освіти і науки облдержадміністрації.