Гімназійний гурток «STEAM» діє в гімназії лише другий рік, але користується в учнів неабиякою популярністю. Тут діти залюбки займаються вивченням IT-технологій, програмування, моделювання, комп’ютерної грамотності.
STEAM- освіта концентрується на п’яти напрямах: природничі науки (Science), технології (Technology), інженерія (Engineering), мистецтво (Art) та математика (Mathematics). Це уроки, на яких складні процеси пояснюють за допомогою візуалізації – тобто показують, як влаштоване та функціонує все на світі. Ефективність такого підходу до освіти полягає в тому, що дитина отримує не просто набір фактів – вона відразу пробує застосувати знання на практиці.
Так, серед гімназистів є чимало охочих опановувати навички робототехніки. В руках дітей звичайний конструктор перетворюється на дивовижні фігури, що можуть рухатись і виконувати певні завдання, запрограмовані учнями. Обережно, крок за кроком, діти складають конструктор, приєднують деталі та механізми один до одного. А потім, завдяки блоку управління, ці конструкції «оживають» і виконують завдання юних дослідників.
Майже всім гуртківцям подобається працювати з 3D-ручками та 3D- принтером, якими можна створювати об’ємні поробки, власноруч змодельовані в комп'ютері. Як тільки робота з моделювання завершується, «розумний» принтер шар за шаром буде друкувати запрограмований виріб.
Із цікавістю розвивають гуртківці й свої творчі навички. STEAM – лабораторія має сучасне фото- та відеообладнання. Вихованці навчаються не тільки помічати красу навколишнього світу, а й створювати її у своїх фото та відео роботах.
Керівник гуртка Максимихіна С.В. розповідає: «Уроки STEАM - завжди цікаві та динамічні, тож учням ніколи нудьгувати. Значну частину часу діти за партою не сидять, а розробляють і тестують свої конструкції. Мета таких лабораторій – бути для учнів простором для творчості, креативності, розвивати практично орієнтоване мислення й розуміти взаємозв’язки між різними науками. Впевнена, за STEAM – майбутнє!»