Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області: "Продовжуємо висвітлювати кращі практики організації дистанційного навчання. Віра Мокрякова, директор Новгород-Сіверської гімназії №1 ім. Б. Майстренка Новгород-Сіверської міської ради, акцентує увагу на необхідності уніфікації інструментарію, та переваги які вона надає.
Далі пряма мова:
«Пандемія та карантин ввели в повсякдення освітян поняття «дистанційне навчання». Вчителі Новгород-Сіверської гімназії №1 ім. Б.Майстренка активно освоювали способи проведення уроків з використанням Viber, Zoom, Classroom, онлайн-порталу «На Урок» тощо. Проте результати анкетування, проведеного в гімназії наприкінці навчального року, вказали на небезпечність такого «різноманіття», яке значно ускладнювало і без того важке дистанційне навчання учнів. Вчителі однозначно вирішили обмежити використання такої кількості соціальних мереж, додатків та платформ, за допомогою яких здійснювалась організація освітнього процесу. І заклад перейшов на єдину платформу G Suite (Google Workspace), яка вміщує цілий пакет інструментів, необхідних для роботи вчителя.
Важливою перевагою роботи на єдиній платформі G Suite стала корпоративна пошта, яка дозволяє створювати закритий для сторонніх онлайн-простір школи, онлайн-простір класу, учня. Робота на єдиній платформі заощадила час учнів, зменшила навантаження на їх гаджети - відпала потреба постійно перелаштовуватись на платформи, портали, додатки, соціальні мережі залежно від уподобань в організації уроку того чи іншого вчителя. Здобувачам освіти та батькам стало зручно працювати за єдиними, чітко визначеними вимогами. Можливість ведення електронного журналу забезпечує облік навчальних досягнень, сприяє налагодженню зворотного зв’язку. Електронні щоденники, що формуються автоматично, забезпечують конфіденційність інформації. Матеріали усіх уроків, завдання є відкритими та доступними для учасників освітнього процесу протягом навчального року.
З досвіду роботи слід зауважити, що вчитель таким чином отримав можливість захистити свої права. Для адміністрації закладу робота на єдиній платформі дає можливість «відвідування» будь-якого уроку у будь-якому класі, що сприяє системному контролю, регулюванню та недопущенню конфліктних ситуацій.
Проживання в 40-кілометровій прикордонній зоні в умовах воєнного стану не дає вибору іншої форми навчання, крім дистанційної. Це ставить перед нашим освітнім закладом вимогу організації такого рівня дистанційного навчання, щоб забезпечити можливість нашим випускникам зберегти конкурентоспроможність».