Семінар-практикум відкрила директор гімназії Віра Петрівна Мокрякова, яка розкрила дослідження роботи моделі акмеологічного освітнього середовища навчального закладу, яка забезпечує зв'язок освітнього процесу і навчально-виховного результату.
Заступник директора з навчально-методичної роботи гімназії Світлана Олександрівна Сігута представила методичний проект формування життєтворчої педагогіки "Підвищення комунікативної компетентності педагогів" в межах освітнього простору. Практикум-тренінг з підвищення комунікативної компетентності педагогів провела тренер, практичний психолог гімназії Могильна Тетяна Андріївна. Присутні стали учасниками практичних вправ "Рухавка", "Конверт відвертостей", "Правила душевної рівноваги".
"Веселий урок" з німецької мови у 5-А класі провела вчитель Качан Валентина Іванівна.
Досвідом роботи з формування життєвих і культурологічних компетенцій учнів поділилася заступник директора з виховної роботи Інна Володимирівна Половець.
Присутні змогли ознайомитися з проектом вибору професії учениці 11-Б класу Кабиш Ангелінb; презентацією самоврядування учнівським активом гімназії /Карасьова К., Індюков В., Клименко О./
Елементи формування асоціативного мислення через образотворче мистецтво у 7-А класі продемонструвала вчитель Канторіз Тетяна Миколаївна.
Тренери Балабко Віктор Анатолійович з боксу та Балабко Євгеній Анатолійович з пішоходного туризму показали практичне формування життєвої компетенції учнів "Я--здорова людина".
Практикум з ІКТ: створення навчальних телекомунікаційних проектів провела вчитель Таран Юлія Олександрівна.
Учасники семінару взяли також участь у презентація "Я --висококультурна особистість" драматичного та хореографічного гуртків. /Керівники Мітченко Тетяна Євгенівна, Шкалаберда Юлія Анатоліївна/
Під час підбиття підсумків семінару гості та організатори дійшли висновку про ефективність практичної реалізації проекту.