Соціальний педагог | Лисенко Анна Миколаївна |
Кваліфікаційна категорія: | Спеціаліст |
Проблема, над якою працює: | Дитяча бездоглядність, профілактика та шляхи її подолання |
Виконувати свої функціональні обов’язки на високому професійному рівні виходячи із завдань освітньої політики Міністерства освіти і науки України
Функціональні обов’язки:
- Планувати та організовувати свою роботу відповідно до нормативів витрат часу на основні види роботи
- Знати правову документацію щодо соціального захисту неповнолітніх, охорони прав дитини
- Дотримуватись педагогічної етики, поважати гідність дитини, захищати її від буд-яких форм психічного та фізичного насильства
- Будувати свою діяльність на основі доброзичливості, довіри, в тісній співпраці з усіма учасниками навчально-виховного процесу
- Пропагувати здоровий спосіб життя
- Постійно підвищувати свій професійний рівень
- Вести відповідну документацію та статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі
- Брати участь у роботі педагогічної ради школи, нарадах
Мета і завдання:
- Створення банку даних (картотеку) про дітей, які становлять ризик бездоглядності
- Залучення бездоглядних дітей до роботи в гуртках, творчих об єднаннях, спортивних секціях, клубах за інтересами у школі, позашкільних закладах, місцем проживання
- Ведення обліку зайнятості в гуртках, клубах, секціях
- Залучення бездоглядних підлітків до участі в різного роду акціях милосердя, доброчинних акціях, позакласних виховних заходах
- Спільно з класним керівником проведення рейдів-перевірок дотримання бездоглядними підлітками режиму дня та Правил для учнів
- Спільно з класним керівником здійснення контролю за організацією вільного часу бездоглядних дітей
- Ведення індивідуальної роботи із школярами, схильними до бродяжництва
- Участь у роботі шкільної Ради профілактики правопорушень серед неповнолітніх
- Співпраця з соціальними інститутами регіону (службою у справах дітей райдержадміністрації, відділом у справах сім’ї молоді і спорту райдержадміністрації, кримінальною міліцією у справах дітей та ін.) з метою підвищення ефективності право-виховною роботи та у превенції правопорушень
- Співпраця з наставниками, закріпленими за бездоглядними дітьми
- Участь у веденні профілактичної картки школи, аналітичні дані використовувати в роботі з батьківською громадськістю