Для керування виховним процесом у закладі створено методичне об’єднання класних керівників. Методичне об’єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
«Формування акмеологічного середовища у виховному процесі. Розвиток учнівського самоврядування, як важливий фактор вдосконалення навчально-виховної роботи»
Основні завдання методоб'єднання класних керівників гімназії:
- Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.
- Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання та соціалізації учнів.
- Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи.
- Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
- Координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.
- Сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Функції методоб'єднання класних керівників гімназії:
- Організовує колективне планування і колективний аналіз діяльності класних колективів.
- Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.
- Планує і постійно корегує принципи виховання.
- Організовує вивчення та запровадження сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.
- Оцінює роботу членів об’єднання, клопочеться перед адміністрацією закладу про заохочення класних керівників.
- організаторська - планування і координація всієї виховної роботи з класом;
- аналітико-узагальнююча - на основі вивчення і врахування індивідуальних психологічних особливостей учнів класний керівник сприяє їх розвитку;
- координаційно-інформаційна - передбачає забезпечення узгодженості в роботі трьох провідних колективів (учнівського, вчительського, батьківського);
- психогігієнічна - встановлення довірливого контакту з учнями, необхідність знаття психічних напружень в учнівському колективі;
- стимулюючо-гальмуюча - забезпечує можливість активізувати чи гальмувати учнівську діяльність.
- Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей.
- Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.
- Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
- Учитель має бути веселим, жартівливим.
- Учитель повинен раціонально використовувати свій час.
- Учитель має бути доброзичливим.
- Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
- Гасло вчителя: «Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням».
- Учитель повинен реалізовувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги.
- Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.
- Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.
- Учителю слід любити й захищати дитину, поважати почуття.
- Учителю необхідно виховувати в дітей самодисципліну.
- Вчитель - це та людина, яка любить дітей, володіє педагогічною майстерністю, постійно пробуджує в юному серці бажання бути сьогодні кращим, ніж учора, почуття поваги до самого себе.