У справжнього вчителя-найважче і найрадісніше життя,
трепетно хвилююча і болісно складна творчість, незбагненно тонкі і
вічно вдосконалювані інструменти, якими він діє на людську душу.
В. Сухомлинський
Протягом 5 років гімназія працювала над науково-методичною проблемою «Формування акмеологічного освітнього середовища шляхом впровадження в освітній процес інноваційних освітніх технологій".
Стратегічною метою було переведення освітнього процесу на якісно вищий рівень − формування акмеологічного середовища, у якому відбувається цілісний розвиток кожного суб’єкта педагогічного процесу.
Прогнозованим результатом передбачалась якісна освіта, успіх кожного учня, креативний педагог, перехід від школи функціонування до школи розвитку.
Чи вдалося реалізувати поставлені задачі?
Так, у березні 2019 року на педагогічній раді було підведено підсумки роботи над проблемою у форматі педагогічного ярмарку. Кожне методичне об’єднання учителів змістовно і творчо презентувало свою роботу, безперервну фахову та загальну освіту, об'єктивно представило результати учнівських та педагогічних досягнень, методичні напрацювання, методичні посібники, портфоліо, творчі роботи вчителів та учнів тощо.
Музично-театралізовано дійство надало позитивного настрою, особливого відчуття свята, згуртованості та єднання ідей педагогів.
Свято розпочалось з привітань учнів.
Пісню про ярмарок виконала Анна Дудар.
Уся педагогічна громада зібралася у актовій залі гімназії, де заздалегідь вчителі підготували і оформили свою «крамниці».
Учителі історії та правознавства запропонували збірку найкращих ексклюзивних матеріалів з історії рідного краю.
Учителі та вихователі початкової школи дружньо представили інтерактивні методи та інноваційні технології, за допомогою яких освітній процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів.
У козацькому стилі виступили вчителі фізичної культури, презентував власні надбання та перемоги учнів.
Методоб’єднання учителів природничого циклу представили цікаву алхімію результатів діяльності педагогів та учнів.
Досягнення зарубіжної філології представили методоб’єднання учителів англійської мови та вчителів зарубіжної літератури.
Креативно і казково представили акмеологічні досягнення учителі української мови і літератури.
Пісню «Мова єднання» виконала Анастасія Абрамовська.
Яскраво та захопливо презентували результати роботи вчителі математики, які вміють перетворити складну науку у фантастично цікаву.
«Лавку чудес» представили учителі фізики та інформатики.
Театралізований виступ учителів методичного об’єднання художньо-естетичного циклу та трудового навчання додав заходу емоційного забарвлення та настрою. Учителі виявили креативний підхід у подачі результатів роботи над науково-методичною проблемою.
Ярмарок завершився піснею «На добро», у виконання Любов Пінчук.
Експертні підсумки були підведені директором гімназії В.П. Мокряковою, яка відмітила високий рівень роботи колективу над науково-методичною проблемою. Завідуюча ММК Жорова А.Г. відмітила високі досягнення та результативність роботи колективу.
Питання педради про підсумки роботи над науково-методичною проблемою «Формування акмеологічного освітнього середовища шляхом впровадження в освітній процес інноваційних освітніх технологій" вивчалося заступником з навчально-методичної роботи Сігутою С.О.