Новгород-Сіверький ліцей №1 ім. Б.Майстренка
Новгород-Сіверький ліцей №1 ім. Б.Майстренка Новгород-сіверської міської ради Чернігівської області
logo1
logo2
Menu

MogilnaTA

Практичний  психолог Могильна Тетяна Андріївна
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорія
Проблема, над якою працює:  Сприяння формуванню позитивному мисленню для зниження конфліктності та профілактики насилля в навчальному закладі

Завдання психологічної служби:

  • збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;
  • сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.

Практичний психолог закладу освіти здійснює:

  • психологічне забезпечення освітнього процесу;
  • психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;
  • психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;
  • психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;
  • реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;
  • консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо;
  • роботу з постраждалими від насильства дітьми тощо.

Напрями діяльності працівників психологічної служби:

  • діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
  • профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
  • корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
  • навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
  • консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
  • зв’язки з громадськістю - діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
  • просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.

 

 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100008119569944

зображення viber 2023 02 03 10 29 33 679

Соціальний педагог Лисенко Анна Миколаївна
Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст 
Проблема, над якою працює: Дитяча бездоглядність, профілактика та шляхи її подолання


Виконувати свої функціональні обов’язки на високому професійному рівні виходячи із завдань освітньої політики Міністерства освіти і науки України

Функціональні обов’язки:

  1. Планувати та організовувати свою роботу відповідно до нормативів витрат часу на основні види роботи
  2. Знати правову документацію щодо соціального захисту неповнолітніх, охорони прав дитини
  3. Дотримуватись педагогічної етики, поважати гідність дитини, захищати її від буд-яких форм психічного та фізичного насильства
  4. Будувати свою діяльність на основі доброзичливості, довіри, в тісній співпраці з усіма учасниками навчально-виховного процесу
  5. Пропагувати здоровий спосіб життя
  6. Постійно підвищувати свій професійний рівень
  7. Вести відповідну документацію та статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі
  8. Брати участь у роботі педагогічної ради школи, нарадах

Мета і завдання:

  1. Створення банку даних (картотеку) про дітей, які становлять ризик бездоглядності
  2. Залучення бездоглядних дітей до роботи в гуртках, творчих об єднаннях, спортивних секціях, клубах за інтересами у школі, позашкільних закладах, місцем проживання
  3. Ведення обліку зайнятості в гуртках, клубах, секціях
  4. Залучення бездоглядних підлітків до участі в різного роду акціях милосердя, доброчинних акціях, позакласних виховних заходах
  5. Спільно з класним керівником проведення рейдів-перевірок дотримання бездоглядними підлітками режиму дня та Правил для учнів
  6. Спільно з класним керівником здійснення контролю за організацією вільного часу бездоглядних дітей
  7. Ведення індивідуальної роботи із школярами, схильними до бродяжництва
  8. Участь у роботі шкільної Ради профілактики правопорушень серед неповнолітніх
  9. Співпраця з соціальними інститутами регіону (службою у справах дітей райдержадміністрації, відділом у справах сім’ї молоді і спорту райдержадміністрації, кримінальною міліцією у справах дітей та ін.) з метою підвищення ефективності право-виховною роботи та у превенції правопорушень
  10. Співпраця з наставниками, закріпленими за бездоглядними дітьми
  11. Участь у веденні профілактичної картки школи, аналітичні дані використовувати в роботі з батьківською громадськістю