- Деталі
Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?»
https://www.facebook.com/howareu.program
- Деталі
Практичний психолог | Могильна Тетяна Андріївна |
Кваліфікаційна категорія: | спеціаліст вищої категорія |
Проблема, над якою працює: | Сприяння формуванню позитивному мисленню для зниження конфліктності та профілактики насилля в навчальному закладі |
Завдання психологічної служби:
- збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;
- сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.
Практичний психолог закладу освіти здійснює:
- психологічне забезпечення освітнього процесу;
- психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;
- психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;
- психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;
- реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;
- консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо;
- роботу з постраждалими від насильства дітьми тощо.
Напрями діяльності працівників психологічної служби:
- діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
- профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
- корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
- навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
- консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
- зв’язки з громадськістю - діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
- просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
- Деталі
Соціальний педагог | Лисенко Анна Миколаївна |
Кваліфікаційна категорія: | Спеціаліст |
Проблема, над якою працює: | Дитяча бездоглядність, профілактика та шляхи її подолання |
Виконувати свої функціональні обов’язки на високому професійному рівні виходячи із завдань освітньої політики Міністерства освіти і науки України
Функціональні обов’язки:
- Планувати та організовувати свою роботу відповідно до нормативів витрат часу на основні види роботи
- Знати правову документацію щодо соціального захисту неповнолітніх, охорони прав дитини
- Дотримуватись педагогічної етики, поважати гідність дитини, захищати її від буд-яких форм психічного та фізичного насильства
- Будувати свою діяльність на основі доброзичливості, довіри, в тісній співпраці з усіма учасниками навчально-виховного процесу
- Пропагувати здоровий спосіб життя
- Постійно підвищувати свій професійний рівень
- Вести відповідну документацію та статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі
- Брати участь у роботі педагогічної ради школи, нарадах
Мета і завдання:
- Створення банку даних (картотеку) про дітей, які становлять ризик бездоглядності
- Залучення бездоглядних дітей до роботи в гуртках, творчих об єднаннях, спортивних секціях, клубах за інтересами у школі, позашкільних закладах, місцем проживання
- Ведення обліку зайнятості в гуртках, клубах, секціях
- Залучення бездоглядних підлітків до участі в різного роду акціях милосердя, доброчинних акціях, позакласних виховних заходах
- Спільно з класним керівником проведення рейдів-перевірок дотримання бездоглядними підлітками режиму дня та Правил для учнів
- Спільно з класним керівником здійснення контролю за організацією вільного часу бездоглядних дітей
- Ведення індивідуальної роботи із школярами, схильними до бродяжництва
- Участь у роботі шкільної Ради профілактики правопорушень серед неповнолітніх
- Співпраця з соціальними інститутами регіону (службою у справах дітей райдержадміністрації, відділом у справах сім’ї молоді і спорту райдержадміністрації, кримінальною міліцією у справах дітей та ін.) з метою підвищення ефективності право-виховною роботи та у превенції правопорушень
- Співпраця з наставниками, закріпленими за бездоглядними дітьми
- Участь у веденні профілактичної картки школи, аналітичні дані використовувати в роботі з батьківською громадськістю