Новгород-Сіверький ліцей №1 ім. Б.Майстренка
Новгород-Сіверький ліцей №1 ім. Б.Майстренка Новгород-сіверської міської ради Чернігівської області
logo1
logo2
Menu

 Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів

Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0813729-21#Text

Критерії_оцінювання_дітей_з_особливими_потребами.pdf

Критерії оцінювання 1-2 клас 

Адаптовані критерії оцінювання 3-4 клас

 

 Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 5-9 класів

Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році 

Рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти затверджених наказом Міністерства освіти і науки України № 1093 від 02.08.2024  

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 11-их класів

Види оцінювання навчальних досягнень учнів: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та ДПА (наказ мон №371 від 05.05.2008 р.).

 Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

   Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

     Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

     Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.). 

Критерії та вимоги да оцінювання результатів навчання учнів, розроблені МОН України

 Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання

 Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики

 Критерії навчальних досягнень учнів з біології

 Критерії навчальних досягнень учнів з географії

 Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства

 Критерії навчальних досягнень учнів з хімії

 Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії

 Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства

 Критерії навчальних досягнень учнів з історії

 Критерії навчальних досягнень учнів з української мови та літератури

 Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови

 Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я

 Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури

 Критерії навчальних досягнень учнів із Захисту України

 Критерії навчальних досягнень учнів з предметів художньо-естетичного циклу