З 18 по 22 квітня проводився тиждень географії
Програма тижня
Понеділок 18 квітня
Конкурс «Грай і вигравай» (I етап гри)
Приймають участь всі учні гімназії
Вівторок 19 квітня
1. Конкурс «Грай і вигравай» (II етап гри).
2. Розважальна гра для учнів 6-х класів «Полундра». Початок о 14.00 Актова зала.
3. Відеопергляд «Моя країна – Україна» для учнів 5 класів. 20 кабінет 4 і 5 перерви.
Середа 20 квітня
1. Конкурс «Грай і вигравай» (III етап гри).
2. Відеопергляд «Моя країна – Україна» для учнів початкових класів.
3. Гра «Пошуки скарбів» для учнів 7-х та 8-х класів. Початок о 16.00 головне фойє гімназії.
Четвер 21 квітня
1. Конкурс «Грай і вигравай» (IV етап гри).
2. Економічна гра для учнів 9-х класів «Крок до успіху». Початок о 14.00 25 кабінет.
П’ятниця 22 квітня
1. Віртуальна подорож до Великобританії для учнів 10 класів. Початок о 13.15 25 кабінет
2. Тематична гра «Галопом по Європі» для учнів 10-11 класів. Початок о 14.20 25 кабінет
3. Визначення переможців конкурсу «Грай і вигравай», нагородження.
20 квітня 2016 р.
Відеопергляд «Моя країна – Україна» для учнів початкових класів.
Учні початкових класів були залучені до тижня географії. Вони познайомилися з рекордами природи України.
Гра «Пошуки скарбів» для учнів 7-х та 8-х класів
Активними учасниками гри «Пошуки скарбів» стали учні 7-8 класів. Кожна команда рухалася за власним маршрутом, проходячи різні станції.
Збір команд відбувся у фойє гімназіїНа зупинці «Зарості ліан» учасники команди по черзі відповідли на питання-пропуск і проходили лабіринт. Сміливо пройшли кімнату страхуНа зупинці «Закинута шахта» розгадали географічні загадкиДуше швидко рухалися за маршрутомЗдійснили переправу «10 кроків»
Пара учнів йшли на зустріч один одному та з кожним кроком називали назви міст , річок , озер , гір , країн. , що починаються на букву:
« Д »- 1 пара,«В» - 2 пара,«К» - 3 пара,«А» - 4 пара,«М» -5 пара.Захопливим було відтворення танців диких племен: африканського племені, перуанських індійців, племені яки, євразійських варварів, скачки індійців і ковбоєв. Весело учні пройли зупинку «Веселий зоопарк». Один з учасників команди створював пантоміму тварини, решта відгадували.Учні здійснили орієнтування на місцевості. Учасниками гри стали і старшокласники 10-11 класів, які були супроводжуючими команд та відповідальними на зупинках маршрутуПідсумком гри стало складання ключового слова ОСТРОВИ, як ключа до відкриття дивовижних островів світу.
За підсумками гри перемогли дві команди 7-А класу, одна з них була найшвидшою, а друга набрала більше балів.
22 квітня 2016 року було проведено інтелектуально-географічну гру «Галопом по Європі» для учнів 10 класів
Метою заходу було: розширити знання учнів про історію створення Європейського Союзу та особливості країн-учасниць; ознайомити учнів з головними символами країн та принципами функціонування Євросоюзу; виховувати в учнів почуття патріотизму; розвивати критичне мислення.
Відправляючись в подорож до країни треба мати хоча б мінімальну кількість інформації про політичні та економічні особливості країн, яку учні відтворювали у «Географічному раунді».
В «Історичному раунді» встановлювали послідовність подій, які привели до створення ЄС.
«Геральдичний раунд» вимагав від учнів встановити відповідність між країною та прапором.
Раунд « Відомі люди» спонукав учнів до між предметних зв’язків у встановленні відповідності: культурний діяч – країна.
У раунді « Видатні споруди» учні встановлювали за світлинами співвідношення споруда – країна.
Для глядачів було проведено гру «Впізнай країну».