Під час захопливої комунікативної гри «Щоб світ добрішим став» гімназисти мандрували за допомогою чарівного глобуса країною Толерантності
, беручи участь в інформаційно - ігрових вправах:
- вчилися правильно вітатися. І навіть спробували вітатися так, як роблять це мешканці інших країн!))
- говорили про важливість поваги, ввічливості. Порівнювали фрази, сказані з використанням ввічливих слів і без них. Погодилися, що спілкування має бути толерантним!)
- під час вправи «Смайл» намагалися аналізувати позитивні й негативні емоції)
- на зупинці Милосердя говорили про особливості інклюзивного простору. Спробували пальчиками «читати» рельєфно-крапковий текст Брайля для людей з вадами зору на упаковках з ліків. І навіть навчилися зізнаватися в коханні та говорити слова ввічливості мовою жестів, якою користуються люди, що не мають змоги чути(
- на зупинці Турботи діти опинилися в тактильному міні-зоопарку, де із захватом розповідали про свою любов до домашніх улюбленців, про те, що турбота і відповідальність взаємопов»язані.)
- Зупинка Щирості заохотила учнів подумати про толерантне спілкування з друзями, в колективі класу. Тимбілдингова вправа допомогла згуртувати команди «Літо» та «Зима» під час досягнення колективної мети. Тож всі успішно впоралися із завданням!!!
Уроки доброти, що діти отримують в школі та вдома, щодня формують в наших дітях толерантність - якості, що допомагають правильно орієнтувати в житті, відрізняти добро від зла, будувати дружні стосунки, ставитися один до одного з повагою, незважаючи на те, що всі ми різні. Але ж цінності людяності вічні. І це найголовніше!