Новгород-Сіверький ліцей №1 ім. Б.Майстренка
Новгород-Сіверький ліцей №1 ім. Б.Майстренка Новгород-сіверської міської ради Чернігівської області
logo1
logo2
Menu

Це не просто гра — це справжня школа життя, де гартуються характер, відповідальність і любов до України. Це чудова й чесна боротьба, де кожен має шанс проявити себе!

У період між загальними зборами вищим органом громадського самоврядування є Рада Ліцею.

Члени Ради Ліцею обираються загальними зборами колективу Ліцею. Структура Ради Ліцею відповідає принципам представництва загальних зборів колективу.

Термін повноважень членів Ради – не менше 1 року.

Рада Ліцею скликається її головою, членами Ради, якщо за це висловилось не менше третини її складу, директором Ліцею.

Головою Ради Ліцею може бути обраний представник батьківської громадськості чи/або педагогічний працівник Ліцею, крім директора та його заступників.

Рада Ліцею має такі повноваження:

- організовує виконання рішень загальних зборів колективу;

- вносить пропозиції щодо зміни типу, статусу Ліцею, профілів навчання та поглибленого вивчення предметів;

- разом з керівництвом Ліцею здійснює контроль за виконанням Статуту та Стратегії розвитку Ліцею;

- брати участь у спільному з педагогічною радою засіданні, на якому виноситься рішення про представлення претендентів до нагородження золотою та срібною медалями, про нагородження випускників Ліцею похвальною грамотою «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів», про нагородження учнів 5-8, 10-х (11-х) класів похвальним листом «За високі досягнення у навчанні»;

- заслуховує звіт голови Ради Ліцею;

- виступає ініціатором проведення благодійних акцій;

- вносить на розгляд  педагогічної ради пропозиції щодо поліпшення організації позакласної та позашкільної роботи з учнями;

- ініціює розгляд кадрових питань та може брати участь у їх вирішенні;

- сприяє організації дозвілля учнів;

- сприяє педагогічній освіті батьків;

- організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням учнів;

- затверджує план роботи і регламент своєї роботи.

Загальні збори колективу можуть доручити Раді Ліцею вирішення окремих питань, відповідно їх компетенції.

                     Склад Ради ліцею на 2024-2025 н.р.

                Рада ліцею

  1. Балабко Віктор Анатолійович – від батьків, голова ради ліцею
  2. Анденко Дмитро Анатолійович – заступник директора ліцею з ГР
  3. Коробко Наталія Вікторівна – завідуюча бібліотекою
  4. Кулак Ольга Олександрівна – секретар
  5. Дубовець Наталія Іванівна – заступник директора ліцею з НР
  6. Ільющенко Оксана Миколаївна – заступник директора з ВР
  7. Ковальчук Людмила Михайлівна – голова профкому
  8. Литвяк Олена Олександрівна – заступник директора ліцею з НВР
  9. Півнюк Юлія Миколаївна – вчитель інформатики
  10. Меньшикова Світлана Миколаївна – вчитель початкових класів
  11. Сова Людмила Валентинівна – вчитель математики
  12. Верченко Ірина Миколаївна – від батьків
  13. Бойко Леся Русланівна – від батьків
  14. Овчинник Ірина Володимирівна – від батьків
  15. Смірнова Яна Миколаївна  – від батьків
  16. Клипко Наталія Олександрівна – від батьків
  17. Ляшенко Лілія Миколаївна  – від батьків
  18. Захарченко Наталія Андріївна  – від батьків
  19. Пунтус Олена Іванівна – від батьків
  20. Суровицька Валентина Віталіївна -  від батьків
  21. Шевцова Анастасія – від учнів 6-Б кл.
  22. Ляшенко Ольга -  від учнів 7-В кл.
  23. Жорова Софія – від учнів 8-В кл.
  24. Населевець Станіслав – від учнів 9-А  кл.
  25. В”язовик Ангеліна – від учнів 9-Б кл.
  26. Іванченко Іван – від учнів 10-А кл.
  27. Сильченко Уляна  – від учнів 11- А кл.
  28. Мельник Дарина – від учнів 11-Б кл.
  29. Мацепура Олена – від учнів 11-Б кл.
  30. Прокопенко Вікторія – від учнів 11- А кл.
 Книжкова виставка "Війні немає забуття"

Цьогоріч День пам’яті та примирення Україна зустрічає в умовах повномасштабної війни, яку розпочала росія. І ми неодмінно переможемо, бо захищаємо рідну землю, боронимо своє право вільно обирати майбутнє. Для нас це війна за свободу, цивілізованість, демократію та європейські цінності. Міць наших ЗСУ є запорукою існування держави та збереження прав людини!

До Дня примирення і перемоги над нацизмом працівниками бібліотеки для педагогів та здобувачів освіти підготовлено книжкову виставку "Війні немає забуття".

Навчання – це процес взаємодії учнів, вчителів та батьків.Оскільки основною метою освітнього закладу є формування всебічно та гармонійно розвиненої, щасливої особистості з лідерськими якостями, без участі батьків досягти її реалізації буде неможливо.

Ми чекаємо від батьків:

  • віри у свою дитину та прийняття не лише її сильних сторін, а й слабких;
  • бажання розвивати творчі здібності та всіляко заохочувати прояви ініціативи свого сина чи доньки;
  • довіри до всіх, хто працюватиме з дитиною: до адміністрації гімназії, вчителів,  вихователів, адже всі вони – професіонали, віддані своїй справі, які живуть дітьми, дивляться з вами в одному напрямку і готові до діалогу та співробітництва;
  • толерантності до думок, традицій та матеріального статку інших родин;
  • підтримки здорового способу життя;
  • поваги до української мови, культури та традицій.

Ми завжди відкриті для вас і впевнені, що разом нам вдасться в повній мірі досягти поставленої мети.

Рисунок3 копія

Педагог-організатор

ЯКОВЕНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА    

педагог-організатор ліцею, 

координатор роботи учнівського самоврядування                               

Спеціаліст ІІ категорії 

Напрямок роботи:

«Формування компетентної, успішної, творчої, конкурентноздібної особистості, яка спроможна до самовизначення, самореалізації та самовдосконалення, громадянина та патріота»

Ювенальна превенція

Старший інспектор з ювенальної превенції Новгород-Сіверським РВП ГУНП в Чернігівській області 

Лейтенант поліції Іваненко Христина Сергіївна

У разі виникнення питань звертатись за телефоном: 0977629247

Цей одвічний біль - Афганістан..
15 лютого в Новгород-Сіверській гімназії ім. Б. Майстренка педагогом-організатором Ільющенко О.М. проведено патріотичний виховний захід «Цей одвічний біль – Афганістан»

Зарахування дітей до Новгород-Сіверського ліцею №1  здійснюється на безконкурсній  основі   згідно  наказу  Міністерства освіти і науки України  від 16.04.2018 № 367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти»

Загальноосвітні навчальні заклади приймають дітей на навчання відповідно до визначеної території обслуговування. За наявності вільних місць дитина може навчатися і в інших навчальних закладах.

Для зарахування дитини до першого класу батькам чи особам, які їх замінюють, потрібно подати до загальноосвітнього навчального закладу такі документи:

  • заяву на ім’я директора;
  • копію свідоцтва про народження дитини;
  • медичну картку встановленого зразка.

Перелік необхідних документів для зарахування до 10 класу:

  • Заява від батьків.
  • Медична довідка.
  • Копія свідоцтва про народження дитини.
  • Свідоцтво про закінчення базової загальної середньої освіти.

Перелік необхідних документів для зарахування до інших класів:

  • Заява від батьків.
  • Медична картка дитини.
  • Копія свідоцтва про народження дитини.
  • Особова справа.

Наказ МОН України від 16.04.2018 № 367 “Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти”

Адміністрація Новгород-Сіверського ліцею №1 повідомляє, що
прийом документів майбутніх першокласників на 2024-2025 навчальний рік з 01 травня по 30 травня 2025 року.
Для зарахування дитини до 1 класу батьки або особи, які їх замінюють, подають такі документи:

  • Заява встановленого зразка;
  • Копія свідоцтва про народження дитини.

 Документи прийматимуться щодня (крім вихідних днів) з 9.00 до 15.00.

Батьківські збори для батьків майбутніх першокласників  відбудуться  30 травня 2025 року.

Мережа класів на 2025-2026 н. р.

1-А – 20

1-Б – 16

Всього: 36

2-А – 19

2-Б – 10

Всього: 39

3-А – 22

3-Б – 24

3-В – 19

Всього: 65

4-А – 26

4-Б – 25

Всього: 51

Всього 1-4 класи: 9 класів, 191 учень

5-А – 25

5-Б – 28

5-В – 25

Всього: 78

6-А – 30

6-Б – 30

Всього: 60

7-А – 20

7-Б – 26

7-В 23

Всього: 69

8-А – 27

8-Б – 29

8-В – 29

Всього: 85

9-А – 30

9-Б – 24

9-В – 23

Всього: 77

Всього 5-9 класи – 14 класів, 369 учнів

10-А – 22

10-Б – 22

10-В - 18

Всього: 62

11-А – 27

11-Б – 17

Всього: 44

Всього 10-11 класи – 5 класів,  106 учнів

 Всього 1-11 класи – 28 класів, 666 учнів

У ліцеї впроваджена програма «Лідер у мені». Це адаптація відомої програми «7 навичок надзвичайно ефективних людей», яка допомагає учням гармонійно розвиватися, втілювати в життя свої мрії, встановлювати позитивні стосунки з оточенням, почуватися щасливими, а також гуртує всіх учнів у єдиний колектив.

Звичка #1. Я проактивний

Я відповідальна людина, я беру на себе ініціативу, я обираю, як діяти, як ставитись, який настрій мати. Я не звинувачую інших за свої неправильні дії. Для того, щоб вчиняти правильно, мені не потрібно, щоб про це хтось попросив, і я вчиняю правильно, навіть якщо ніхто не бачить.

Звичка #2. Я знаю свою мету

Я планую наперед та ставлю перед собою цілі. Я роблю те, що має значення. Я важлива частина свого класу та гімназії. Я намагаюся бути порядним громадянином.

Звичка #3. Я роблю спочатку важливе, а потім термінове

Я витрачаю свій час на найбільш важливі справи. Це означає, що я кажу «ні» тому, що мені не потрібно робити. Я встановлюю пріоритет, складаю розклад та рухаюсь за планом. Я дисциплінований та добре організований.

Звичка #4. Я думаю в стилі «win-win»

Я утримую баланс між тим, чого бажаю я, та тим, чого бажають інші. Коли починається конфлікт, я шукаю вирішення, за якого обидві сторони виграють.

Звичка #5. Я спочатку слухаю іншого, а потім пояснюю своє

Я вислуховую ідеї та почуття інших. Я прагну побачити ситуацію з точки зору іншого. Я слухаю та не перебиваю. Я слухаю вухами, очима та серцем. Я впевнено висловлюю свої ідеї.

Звичка #6. Я створюю синергію

Я ціную сильні сторони інших людей та навчаюся в них. Я встановлюю гарні стосунки з іншими, навіть з тими, хто на мене не схожий. Я гарно працюю в групі, адже знаю, що в команді ми можемо знайти кращі рішення, ніж поодинці. Коли є два варіанти, я завжди шукаю третю альтернативу.

Звичка #7. Я вчасно загострюю пилку

Я правильно харчуюся, займаюся фізичними вправами – піклуюся про своє тіло.
Я вивчаю багато нового, і не тільки в школі – піклуюся про свій розум.
Я проводжу час зі своєю родиною й друзями – піклуюся про своє серце.
Я приділяю час тому, щоб допомагати людям – піклуюся про свою душу.
Я утримую баланс між всіма частинами свого життя.

Учнівське самоврядування ліцею  в своїй діяльності застосовує програму «Лідер в мені», а також має на меті формування в учнів Навичок XXI століття. 

Навички ХХІ століття — це набір здібностей, які необхідні учням для успіху в умовах сучасного глобалізованого інформаційного світу.

Навчальні та інноваційні навички 

  • творчість і інноваційність;
  • критичне мислення і вміння вирішувати проблеми;
  • комунікативні навички та навички співробітництва.

Вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички

  • інформаційна грамотність;
  • медіа грамотність;
  • IКT-грамотність (грамотність у галузі інформаційно-комунікаціних технологій).

Життєві та кар’єрні навички

  • гнучкість та пристосовуваність;
  • ініціатива та самоспрямованість;
  • соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних культур;
  • продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати кількісні показники;
  • лідерство та відповідальність.

Правила поведінки учасників освітнього процесу (здобувачів освіти, учителів, батьків) в закладі освіти розроблені з дотриманням етичних норм, поваги до гідності, прав і свобод людини

 

Правила для учнів:

  1. «Ми у безпеці»
    • Здобувачі освіти чемно поводяться, щоб уникати небезпечних ситуацій, травматизму.
    • Учні знають і дотримуються правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.
    • Ліцеїсти пам’ятають про правила поводження з виявленими підозрілими предметами.
    • Ознайомлені з місцем розміщення та правилами користування планами евакуації.
    • Заняття закінчуються після дзвоника, тому під час перерви учасники освітнього процесу переходять з одного навчального кабінету до іншого спокійно, без метушні та галасу.
    • Учні уважно рухаються сходами, при пересуванні тримаються правого боку.
    • Учні бережуть майно ліцею, дбають про чистоту та порядок на території навчального закладу.
    • Акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна.
    • Учні дотримуються правил дорожнього руху та поведінки в міському транспорті, громадських місцях.
    • Ліцей – територія, на якій не місце будь - яким видам зброї, в т. ч. ножам, вибуховим, вогненебезпечним речовинам, алкогольним напоям, цигаркам, наркотикам, токсичним речовинам.
    • Цькування, бійки, залякування, лихослів’я та знущання над людиною є неприпустимими формами поведінки у ліцеї та за її межами.
    • У разі здійснення протиправних дій, можна звернутися до свого класного керівника, чергового вчителя за допомогою.
  2. «Ми ввічливі»
    • Учн поважають та цінують себе, оточуючих та навколишнє середовище.
    • Вітаються з персоналом, вчителями та іншими дорослими.
    • Спільнота ліцею ставиться один до одного ввічливо, толерантно, справедливо та з повагою.
    • Поважають цінності свого ліцею.
    • Час перерви- особистий час кожного, тому можна його проводити за власним розсудом, але так, щоб не заважати іншим.
    • Поважають старших,піклуютьсяпро молодших.
    • У ліцеї учні поводяться гідно та поважають честь і гідність людей, які знаходяться поруч.
  1. «Ми –старанніі наполегливі у навчанні»
    • Учень старанно готується до уроків, приходить за 15 хв. до початку занять за розкладом.
    • Ліцеїсти мають охайний вигляд ділового стилю.
    • Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках - недоречний.
    • На урочисті тазагальношкільні заходи здобувачі освіти приходять у святковій формі.
    • Телефон на уроці використовується лише для навчання з дозволу вчителя.
    • Йти з навчального закладу та його території можна лише з дозволу вчителів або медичної сестри (попередньо узгодивши з батьками).
    • У разі пропуску занять учень надає класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, які їх заміняють) про причину відсутностіназаняттях. У разі пропуску більше трьох днів надається довідка з медичної установи.
    • Ліцеїсти досягають високих результатів у навчанні, працюючи самостійно та в команді.
  1. Прикінцевіположення:
    • За порушення цих Правил та Статуту ліцею учніпритягуються до відповідальності, до них можуть бути вжиті такі стягнення:
      • усне зауваження;
      • запис зауваження в щоденник;
      • винесення догани,включно із занесенням її в особову справу учня;
        • виклик учня самого або з батьками на засідання Ради профілактики або малої педагогічної ради;

 

  • відшкодування завданої учнем матеріальної шкоди його батьками.
  • Ці Правила розповсюджуються на всіх учнів ліцею і є обов’язковими для виконання на всій території навчальногозакладу, а також під час усіх заходів, що проводяться закладом.

 

Правила для вчителів

  1. Учителі виконують Статут закладу освіти, правила і режим внутрішнього трудового розпорядку, умови контракту чи трудового договору.
  2. Настановленням та особистим прикладом виховують повагу до принципів загальнолюдської моралі (правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, працелюбності, стриманості, доброти та інших доброчинностей).
  3. Поважають та розвивають традиції ліцею.
  4. Дотримуються педагогічної етики, моралі, поважають права учнів.
  5. Пильність і бажання вчитися – запорука майбутнього успіху вчителя.
  6. Учитель – приклад для наслідування.
  7. Учителі дотримуються академічної доброчесності.

Академічна доброчесність - це сукупність етичних принципів т визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.

 

Правила для батьків

  1. Підтримують прагнення ліцею та її підходу до навчання та викладання.
  2. Сприяють зразковій поведінці дітей.
  3. Забезпечують відвідування ліцею та розуміння негативного впливу пропусків уроків на якість навчання дитини.
  4. Забезпечують пунктуальність дитини, підтримку ефективної комунікації з навчальним закладом.
  5. Підтримують охайний вигляд дитини.

 

Screenshot 6

Screenshot 8Screenshot 9Screenshot 10Screenshot 11

 

Про запобігання поширенню анонімних повідомлень терористичного характеру

 Районна військова адміністрація інформує, що відповідно до листа Управління Служби безпеки України в Чернігівській області від 11 вересня 2023 року №745/3/2-1157 “Щодо запобігання поширенню анонімних повідомлень терористичного характеру” з початку поточного року на території Чернігівської області спостерігається загострення суспілно-політичної обстановки, обумовлене істотним зростанням інтенсивності надходження на адресу закладів освіти області анонімних повідомлень, що містять ознаки терористичного характеру та інформацію щодо можливого замінування.

Вказані протиправні діяння спрямовані на дестабілізацію обстановки та поширення панічних настроїв серед населення регіону. Такі дії провокують відволікання сил та засобів правоохоронних органів на хибні об”єкти, що може сприяти залишенню поза увагою передумов до реальних загроз.

Зважаючи на вищевикладене, наголошуємо на необхідності контролю батьками діяльності їх дітей у мережі “Інтернет” та передбачену Кримінальним кодексом України персональну відповідальність за вчинення даних правопорушень, в тому числі які вчинені неповнолітніми особами.

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 10.11.2022 року "Щодо захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства"

Директорат дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України звертає увагу педагогічної спільноти щодо приєднання до відзначення 18 листопада – Європейського дня захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства. Сексуальне насильство над дітьми – прихована проблема, точну кількість потерпілих установити надзвичайно складно. За оціночними даними Ради Європи, кожна п’ята дитина страждає від різних форм сексуального насильства. Сексуальне насильство є болючою темою й у мирний час, проте під час війни проблема загострюється. З кожною звісткою про звільнені території, на жаль, стає відомо про нові випадки сексуального насильства російських окупантів над українками та українцями. Під час війни поширені різні форми сексуального насильства, кожна з яких є воєнним злочином: зґвалтування, погрози зґвалтування, каліцтво статевих органів, примусова проституція, примус дивитися на сексуальну наругу, сексуальне рабство, примусова вагітність, примусовий аборт, примусове оголення тощо. Звичні механізми отримання допомоги під час війни недоступні. Наприклад, на територіях, де тривають активні бойові дії чи які перебувають в окупації, люди зазвичай фізично не можуть звернутися в лікарню, поліцію, прокуратуру, до правозахисника чи психолога. Ускладнює проблему й те, що в українському суспільстві тема сексуального насильства була і лишається табуйованою. Навіть в мирні часи постраждалі рідко повідомляють про випадки сексуального насильства і рідко звертаються за допомогою. Стигматизація, осуд, недовіра, страх, відсутність підтримки – часто стримують від повідомлення про злочин. Завданнями проведення заходів до Європейського дня захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства є: - підвищення обізнаності громадськості щодо проблеми сексуального насильства над дітьми, виявлення випадків насильства, їх попередження та допомоги дітям, які постраждали від сексуального насильства; - сприяння відкритій дискусії про захист дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства; - недопущення стигматизації жертв і надання їм допомоги. На сайті Міністерства освіти і науки України розміщені актуальні матеріали, відео та анімації для батьків, учителів та дітей щодо запобігання сексуальному насильству. Ресурс доступу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/pozashkilna/bezpeka/1.pdf https://mon.gov.ua/ua/news/aktualni-materiali-shodo-psihologichnoyipidtrimki-ta-zahistu-ditej-vid-seksualnogo-nasilstva-v-interneti 

Домашнє насилля. Ознаки домашнього насильства 

https://1547.ukc.gov.ua/knowdledge/yaki-oznaky-domashnogo-nasylstva/ 

 

Як РФ вербує дітей: загрози та способи захисту

https://mon.gov.ua/news/yak-rozpiznaty-oznaky-verbuvannia-dytyny-rekomendatsii-batkam-i-osvitianam

https://voices.org.ua/news/rosijski-specsluzhbi-verbuyut-pidlitkiv-yak-zahistiti-ditinu

 

Мультфільм "Розкажи дорослому, якому ти довіряєш"

Відеолекція "Сексуальне насильство над дітьми: форми та ознаки"

Дізнайтесь, як уберегти дітей онлайн від шкідливих матеріалів, кібербулінгу, суїцидальних Інтернет-спілок, сексуального насильства:
Серіал для батьків «Безпека дітей в Інтернеті»

Безпечне освітнє середовище та формування поведінки дітей в Інтернеті

 

 

 

Розклад дзвінків для 1-4 класів

 1) 8.30 – 9.10

 2) 9.30 – 10.10

 3) 10.30 – 11.10

4) 11.25 – 12.05

5)  12.20 – 13.00

 Розклад дзвінків 5-11 класів: 

1) 08:30 - 09:15
2) 09:30 - 10:15
3) 10:30 - 11:15
4) 11:30 - 12:15
5) 12:30 - 13:15
6) 13:30 - 14:15
7) 14:30 - 15:15

 До відома здобувачів освіти

З 01.09.2025 року

освітній процес у ліцеї здійснюється за змішаним режимом:

1 класи - очна форма навчання,

3-11 класи - очне навчання за змінним графіком, дистанційна форма навчання - на освітній платформі:
G-Sute (Classroom)

classroom2

1 – 11 класи

Вул. Князя Ігоря

Провулок Заводський

Вул. Свободи

Вул. Михайла Максимовича

Вул. Зелена

Вул. Іллі Буяльського

Вул. Шевченка

Вул. Садова

Вул. Успенська

Провулок Іллі Буяльського

1-й та 2-й провулок Успенський

Вул. Гоголя

Вул. Залінійна

Вул. Левка Лук′яненка

Вул. Захисників України

Вул. Гімназична

Вул. Б.Майстренка

Вул. Путивльська

Вул. Монастирська

Вул. Ященка

Провулок Б.Майстренка

Вул. Поштова

Вул. Слобідська

Вул. Воздвиженська

Вул. Паркова

Вул. Поліська

Вул. Ярославни

Вул. Проектна

Вул. Івана Богуна

Вул. Будівельників

Вул. Дружби

Вул. Слов’янська

Вул. Купців Сорокіних

Вул. Суворова

Вул. Ушинського

Провулок Шевченка

Вул. Акуленка

Вул. Незалежності

Вул. Мальовнича

Вул. Л.Барановича

Вул. Деснянська

Вул. Молодіжна

Вул. Східна

Вул. Самоквасова

Провулок Вишневий

Вул. Івана Мазепи

Провулок Івана Богуна

Вул. Козацька

Вул. Варлаама Шишацького

Провулок Козацький

Вул. Олександра Довженка

Провулок Куліша

Вул. Алексєєва

с. Араповичи, Дробишів,Чулатів,Комань, Чернацьке

5 – 11 класи

Вул.Польова

Вул.Владислава Шинкаренка

Вул.Приміська

Вул.Гетьманська

Червона гірка

Вул.Різдвяна

Вул.Вокзальна

Вул.Решетилівська (до пров. Весняний)

Вул.Ювілейна

Вул.Героїв Чорнобиля

Вул.Дем"яна Ігнатовича

Провулок Осінній

Провулок Вокзальний

Вул.Миру

Вул.Тимошенка

Провулок Газовий

Вул.Нова

Вул.Чернігівська

Вул.Анатолія Комоси

Вул.Весняна

Вул. Спаська

Провулок Весняний

Вул.Гайова

 Вул. Залінійна

 Провулок Козацький

 

 Вул. Сумська

План заходів

щодо запобігання та протидії булінгу (цькування)

на 2025-2026 н.р.

Дана інструкція містить правила дорожнього руху, пожежної безпеки, правила з попередження нещасних випадків, травмування, отруєння, правила попередження правопорушень, правила щодо запобігання захворювань на грип, інфекційні, кишкові захворювання та вимоги безпеки життєдіяльності учнів у разі виникнення надзвичайної або аварійної ситуації.

Дана інструкція містить правила дорожнього руху, пожежної безпеки, правила з попередження нещасних випадків, травмування, отруєння, правила попередження правопорушень, правила щодо запобігання захворювань на грип, інфекційні, кишкові захворювання та вимоги безпеки життєдіяльності учнів у разі виникнення надзвичайної або аварійної ситуації.

ГРАФІК
консультацій для батьків учителями Новгород-Сіверської гімназії №1
ім. Б.Майстренка на ІІ семестр 2017-2018 н.р

Якщо потребуєш допомоги у вирішенні питань
соціально-правового захисту звертайся до:

Служби у справах дітей

Адреса: вул. Князя Ігоря, 32
Телефон: (04658)2-39-75

 
 ССД

lastrada1

lastrada2

Дитина має право:

Право на життя. Право на ім’я.

Право на громадянство.

Право на відсутність дискримінації.

Право на свободу совісті і релігійних переконань.

Право на життя з батьками.

Право на захист від небезпечної, шкідливої та непосильної праці.

Право на відпочинок та дозвілля.

Право на охорону здоров’я, на одержання медичної допомоги,

чистої питної води та повноцінного харчування.

Право на освіту.

Право на захист від будь-яких дій, які можуть завдати їй шкоди.

Право на захист від посягань на її честь та гідність

Право на свободу слова.

Право на доступ до  інформації.

Право користування досягненнями культури.

Право участі у науково-технічній та художній творчості.

ЗАПОБІГАННЯ СЕКСУАЛЬНОМУ НАСИЛЬСТВУ

БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ

Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків.

Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити.

Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами.

Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.

Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини.

Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі.

Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки.

Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами.

У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника.

Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником.

Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі.

Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами!

 

 

 

Всеукраїнська кампанія проти кібербулінгу: https://cyber.bullyingstop.org.ua/
Всеукраїнська кампанія проти кібергрумнігу: https://stop-sexting.in.ua/
Незалежна громадська правозахисна організація Ла Страда: https://la-strada.org.ua/

 

 

Знімок екрана 2025 11 26 094945Знімок екрана 2025 11 26 094959Знімок екрана 2025 11 26 095700Знімок екрана 2025 11 26 095708